اچ تی سی و معرفي 4 اسمارت فون جديد : دیزایر ۷۰۰، دیزایر ۵۰۱ ، دیزایر ۶۰۱ و ديزاير 300
 
بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 

امروز کمپانی HTC از چهار اسمارت فون جدید اندرویدی خود رونمایی کرد، اسمارت فون هایی که Desire 700, Desire 601, Desire 501, و Desire 300 نام دارند. این دستگاهها همین امروز در تایوان عرضه میشوند که البته دو اسمارت فون آنها (۶۰۱ و ۳۰۰) قبلا در IFA به نمایش گذاشته شده بود.


دیزایر ۷۰۰ (دو سیم کارته)

HTC Desire 700

دیزایر ۷۰۰ دارای طراحی مشابه اچ تی سی وان است با این تفاوت که بدنه ای پلاستیکی دارد. ابعاد آن ۱۴۵.۵ در ۷۲ در ۱۰.۳ میلیمتر و وزنش ۱۴۹ گرم ذکر شده. نمایشگر ۵ اینچی آن از رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ برخوردار  است و درون آن چیپ ۴ هسته ای (احتمالا اسنپدرگون ۴۰۰) با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز جا خوش کرده.

۱ گیگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه داخلی، درگاه میکرو اس دی تا ۶۴ گیگابایت، دوربین ۸ مگاپیکسلی با چیپ کمک پردازشی اختصاصی، فلاش ال ای دی، ضبط ویدیوی 1080p و سنسور BSI در عقب، دوربین ۲.۱ مگاپیکسلی با سنسور BSI و ضبط ویدیوی 1080p در جلو، بلندگوهای بوم ساند، قطب نمای دیجیتال، سنسورهای شتابسنج، مجاورت و نور محیطی، و باتری ۲۱۰۰ میلی آمپری، از دیگر مشخصات آن هستند.

دیزایر ۶۰۱ (دو سیم کارته)

HTC Desire 601

دیزایر ۶۰۱ با ابعاد ۱۳۴.۵ در ۶۶.۷ در ۹.۸۸ میلیمتر و وزن ۱۳۰ گرم معرفی شده. نمایشگر ۴.۵ اینچی آن دارای رزولوشنی مشابه دیزایر ۷۰۰ است و پردازنده آن نیز ۴ هسته ای با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز ذکر شده.

در مورد سایر ویژگی های آن می توان به ۱ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۴ گیگابایت، درگاه میکرو اس دی تا ۶۴ گیگابایت، دوربین ۵ مگاپیکسلی با سنسور BSI در عقب، دوربین VGA در جلو، سنسورهای شتابسنج، مجاورت و نور محیطی، و باتری ۲۱۰۰ میلی آمپری اشاره کرد.

دیزایر ۵۰۱

HTC Desire 501

اما دیزایر ۵۰۱ تنها از یک سیم کارت میزبانی می کند و ابعاد آن عبارت هستند از ۱۲۸.۵ در ۶۶.۹ در ۹.۸ میلیمتر. وزنش هم ۱۳۰ گرم است. در اینجا با نمایشگر ۴.۳ اینچی و رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰، پردازشگر ۲ هسته ای با فرکانس ۱.۱۵ گیگاهرتز، ۱ گیگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه داخلی، درگاه میکرو اس دی تا ۳۲ گیگابایت، دوربین ۸ مگاپیکسلی در عقب و ۲.۱ مگاپیکسلی در جلو روبرو هستیم.

از دیگر موارد قابل اشاره در مورد این تلفن قطب نمای دیجیتال، سنسورهای شتابسنج، مجاورت و نور محیطی، و باتری ۲۱۰۰ میلی آمپری هستند.

ديزاير 300

HTC Desire 300

Desire 300 نیز با صفحه نمایش ۴.۳ اینچی با رزولوشن ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل، پروسسور دو هسته ای ۱ گیگاهرتزی، ۵۱۲ مگابایت رم، حافظه داخلی ۴ گیگابایتی و دوربین ۵ مگاپیکسلی عرضه می شود.

Desire 700 با قیمت ۴۷۰ دلار، Desire 501 با قیمت ۳۳۵ دلار، HTC Desire 601 با قیمت ۳۶۸ دلار و Desire 300 با قیمتی ۲۶۷ دلاری وارد بازار خواهند شد.

منبع : softpedia

 





درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)